|
11
nėntor 2005 /TN
Zėri i Amerikės (10.11.2005) -
Lajm i mirė pėr
gratė qė pinė kafe: ajo nuk e shton rrezikun e tensionit tė lartė tė
gjakut, kjo sipas njė studimi tė ri tė Shoqatės Amerikane tė
Mjeksisė.
Studimi u krye pėr 12 vjet dhe pėrfshiu mė shumė se 150 mijė gra.
Mjeku Wolfgang Winkelmayer dhe kolegėt e tij qė kryen studimin
prisnin tė zbulonin se kafeina e kafesė do tė krijonte rrezik mė tė
lartė pėr tensionin e gjakut.
"Pėrkundrazi, kafeja ka efekt parandalues pėr tensionin e lartė tė
gjakut."
Dr.
Winkelmayer dhe personeli i tij zbuluan se edhe gratė qė pinin 6 apo
mė shumė filxhan kafe nė ditė nuk janė mė shumė nė rrezik nga
tensioni. Por ai thotė se e njėjta gjė nuk mund tė thuhet pėr gratė
qė e marrin kafeinėn nga kolat.
"Zbuluam se nga pijet e gazuara qė pėrmbajnė kafeinė, kola e
rregullt apo dietike ka rreziqe mė tė larta pėr tensionin e gjakut."
Kola e regullt e shton rrezikun me 44 pėrqin tek gratė mė tė
moshuara dhe 28 pėrqind tek tė rejat. Megjithatė Dr. Winkelmayer
thotė se mė shumė studime janė tė nevojshme pėr tė zbuluar shkaqet e
kėsaj rritjeje tė rrezikut.
"Nuk do tė nxitohesha pėr tė arritur nė njė konkluzion. Duhen
studime tė mėtejshme pėr ti konsoliduar kėto pėrfundime."
Por
Dr. Winkelmayer thotė se zbulimet pėr kafeinėn e kafes janė tė
qarta. Shoqata amerikane e Pijeve publikoi njė deklaratė ku thuhet
se faktorė tė tjerė mund tė shkaktojnė tensionin e lartė nė gjak:
mėnyra e jetesės, stresi apo kushte tė tjera shėndetėsore dhe se
studimet e ardhshme do tė vėrtetojnė sa tė rėndėsishme janė kėto
faktorė.
|